Bästa läsarna!

Stort tack till er alla som skickar hejarop och pepp inför mitt maraton!

Det är bland det bästa med att skriva blogg, kommentarer och kontakt med läsare. Det betyder väldigt mycket för mig att ni tar er tid att kommentera och ägna mig en tanke. Jag lovar att jag läser varje kommentar och försöker svara på dem alla.

Det betyder extra mycket när jag ibland tvivlar på min förmåga. Att ni skriver hejarop, pepp och kommentarer om att det är klart att jag kommer att fixa ett maraton. Det värmer mitt hjärta ❤ På riktigt!

20170501_133519

Kommentera

